onsdag, juni 21, 2006

Vädergudarna knullar mig, och det gör ont

Skulle ut och springa. Då började det regna precis när jag tagit tre steg. Fan. Sen efter nån minut avtog det. Skönt. Men det var tungt idag. Åskvärme. Klibbigt. Luften ville inte hela vägen ner i mina lungor, utan stannade nånstans mellan struphuvudet och nyckelbenen. Idag var jag klen. Det blev inte många kilometer. När jag var klar och började gå hem. Så börjar det såklart regna igen. Och nu höll det i sig hela vägen hem. Det regnar fortfarande. Fuck me?

Fuck.

You.

3 Comments:

Blogger Smiley said...

Vädergudarna knullar oss alla. Igår ruinerade de min väl planerade och långt efterlängtade picknick med kollegor =(
Fuck.
Not you =)

juni 21, 2006 6:16 em  
Anonymous Anonym said...

Life is a birch and then you marry one.. or do you become one???

juni 22, 2006 12:12 fm  
Blogger . said...

Hellre regn än stekande sol.

juni 22, 2006 12:21 em  

Skicka en kommentar

<< Home