tisdag, juni 06, 2006

Dykplatser

Jag skulle behöva lite tips. Tips på bra dykplatser. Gärna lite annorlund. Inte de vanliga som det snackas om, utan lite speciella platser. Det spelar ingen roll vart nånstans platsen ligger. Släng ut det bara.






Lite vrakdykplatser vore inte helt fel. Det vore riktigt jävla skoj, så såna tips är mycket varmt välkomna. Det är förstås resten av tipsen också.

Sen om ni vet något kul gäng som man skulle kunna dra iväg med, så är jag tacksam för tips på den fronten också.

Fronda - Håller Ner Gemet

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Luleälven har jag hört ska vara "The place" för dykare. Det finns både gäddor, isbjörnar och en hel del krokodiler :P

juni 06, 2006 7:13 em  
Anonymous Anonym said...

Åkersberget på Kullen. Eller, hela Kullaberg har jätefina dykplatser, for real. Du får komma ner hit och dyka med mig, jag letar parkompis sen min åkte till NZ....

juni 06, 2006 7:48 em  
Blogger . said...

Sunny beach har riktigt fina krabbor att titta på ;) Ett par maneter här och var också har jag hört.

juni 07, 2006 4:04 em  
Blogger Andreas said...

tack för tipsen, men gärna utomlands :)

juni 08, 2006 12:30 em  
Blogger Maria said...

alltid redo! jag är ett roligt "gäng" haha.

juni 09, 2006 5:08 em  
Blogger Smiley said...

Coralejo (Kanariöarna) är gott. Hade sett mycket fisk och ett par hajar (små men äckliga) där i december.

juni 10, 2006 12:03 em  

Skicka en kommentar

<< Home