torsdag, juni 01, 2006

Kan meddelandet verkligen vara till mig?

Ingen annan verkar kolla. Ingen annan verkar intresserad. Är det verkligen menat för mig? Ja, så måste det nog vara.

"Ta chansen att utföra något du en tid funderat på - du är nu kapabel att prestera ditt bästa."

Vad kan det syfta till då? Jag har i alla fall ingen aning. Nåt jag funderat på en tid, vad är det? Det enda jag kommer på är att jag länge funderat på om det är i Sverige jag vill leva mitt liv. Jag är fortfarande inte beredd att ge svaret på den frågan. Det är så många aspekter som väger in. Familjen. Vännerna. Min strävan efter nya upplevelser. Att jag rent ut sagt är så förbannat less på landet. Det finns för- och nackdelar med alla beslut man tvingas ta. Men som sagt, detta är inget man stressar fram. Inte jag i alla fall.

Prestera ditt bästa - Vad menas med det? Vad är det jag ska prestera? Säsongen är ju slut. Jag hoppas verkligen inte att det syftar till min 5-poängs rapport. För den är knappast någon bra prestation. Jaja, den som lever får se.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Greets to the webmaster of this wonderful site. Keep working. Thank you.
»

juli 03, 2006 12:54 em  

Skicka en kommentar

<< Home