tisdag, juni 06, 2006

Varför?

Varför går folk in för att förstöra och jävlas? Jag börjar fan ledsna lite smått på alla som håller på sådär. Hur var det nu igen. Visst kunde man polisanmäla någon som man blir kränkt av över nätet? det räckte med IP-nummret va? Så kunde polisen spåra upp personen i fråga. Var det inte så Kenneth skrev hos dig Johanna? Och IP-nummret har jag ju tagit reda på. Har även lokaliserat i vilket område "den" bor. Men det vill polisen säkert göra själv. Och det nöjet ska jag väl inte ta ifrån dem.

10 Comments:

Blogger Andreas said...

ni som inte vet vad detta handlar om är välkomna att läsa kommentarerna till "Franska får mig att le, även fast jag inte begriper ett smack".

juni 06, 2006 11:39 em  
Anonymous Anonym said...

"Givetvis får du gärna kommentera", skrev du när jag frågade dig om det var okej att kommentera om man inte hade samma åsikt som dig.
I en annan kommentar förvånas du över att jag tror att du är "arg som ett bi".

Och nu överväger du att polisanmäla mig?
Det var tvära kast, måste jag säga!
Menade du inte vad du skrev eller varför denna helomvändning?

Och vilket är brottet som jag har begått? Vilken lag har jag brutit mot som frågat dig om ditt intresse för barn?

Att du reagerar så skitnödigt gör mig faktiskt lite misstänksam. Det hade varit en smal sak att ge mig ett rakt svar och så hade saken varit ur världen, men du intog omedelbart försvarsställning. Why?

juni 07, 2006 8:45 fm  
Blogger Andreas said...

jag menar vad jag skriver. men du är ju inte den första som kommenterar för att jävlas, förmodligen inte den sista heller.

så innan du kommer med några "bevis" som jag kan ta ställning till, så är detta slutdiskuterat. detta är ju löjligt.

juni 07, 2006 11:38 fm  
Blogger . said...

Precis så sa Kenneth, och han har så rätt så. Gillar den snubben.

juni 07, 2006 4:02 em  
Blogger K. said...

Ursäkta att jag lägger mig i men du "far till en dotter", jag tycker det är onödigt att du lägger dig i, låt han vara och jag kan ju säga att han stöter då inte på mig, han har ju flickvän. Polisanmäl han för tusan, vet du nånting egentligen? Tänk om flipper och jag är släkt? Det är vi ju inte i och för sig men jag tycker ändå att du kanske bör låta bli att lägga näsan i blöt och anklaga Flipper Eller Andreas som han heter. Du vet ju egentligen ingenting du kommer hit, säger en massa saker, och en till sak du kanske skulle höra min åskikt till det hela? Jag tycker att du tar saker ur luften.. Flipper fortsätt kommentera min blogg!

juni 07, 2006 9:19 em  
Blogger K. said...

Jag menar såklart att Flipper borde anmäla inge annat!

juni 07, 2006 9:52 em  
Anonymous Anonym said...

Jamen, snälla gör det! Ring polisen och anmäl mig! "Det är en kille som skrivit en kommentar på min blogg där han frågar om jag inte är lite för gammal för att stöta på 15-åringar. Jag vill polisanmäla honom för det!"
Jag börjar förstå varför du hänger på barnbloggar.

juni 08, 2006 10:14 em  
Blogger Andreas said...

Visst är det skönt att äntligen komma till insikt. Känns rätt bra va? Don't you think?

juni 08, 2006 11:24 em  
Blogger Maria said...

haha jag håller med Johanna. Kenneth rockar

juni 09, 2006 5:09 em  
Anonymous Anonym said...

Hittade hit från Silverfisken. Ehm. Ja, vad ska man säga. Folk har för mycket fritid verkar det som. Att de orkar våra storkar. Jaja. Dyktips har jag inga heller förutom de klassiska. Thailand. Australien.
Bra ställen. Nu fotboll!

juni 15, 2006 9:07 em  

Skicka en kommentar

<< Home