tisdag, november 21, 2006

Judgementday

Snart är det dags. Hoppa på tåget och sova en natt i sovsäck innan bedömningarna börjar.

"Du har blivit utvald som en av totalt 12 personer som kommer genomföra testerna. Vi genomför testerna den 22-23 november på brandstationen i xxx.

Ett moment är personligt framförande. Du väljer själv vad du vill framföra. Du har 10 minuter till ditt förfogande. Förbered dig väl. Övriga moment är:

Intervju
Arbetsrelaterat test
Höjd & fobitest
Tekniktest
Sim & dyk (onsdag kväll)
Kunskapstest

Välkommen!"

Jag blir så vidrigt nervös när det gäller sånt här. Nästan sjukligt.

Tester i två dagar. Hela onsdag, plus sim och dyk 19.00 - 21.30 på onsdag, och hela torsdag.

Jag kommer vara ett vandrande lik på tosdagkvällen när jag hoppar på tåget hem.

Suck.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

det klarar du, inga problem! men jag är nyfiken på var någonstans du ska testaas.....

november 21, 2006 2:30 em  
Anonymous Anonym said...

Jag håller tummarna som alltid ;) Fast det vore ju roligare om det var liite närmare. Typ Norrland? :P hehe

november 21, 2006 6:09 em  
Anonymous Anonym said...

Jag litar på att du klarar det här, vem ska annars plocka ner min katt ur trädet när det krisar?

Mina tummar hålls också för dig. Men jag vet inte om det behövs, du verkar vara grym på det du gör. Lycka till och kämpa på som fasen nu :)

november 22, 2006 10:14 fm  
Blogger Maria said...

What Joh said! :D
Fast jag har ingen katt...
I alla fall, lycka till!

november 23, 2006 10:05 fm  
Blogger Andreas said...

Tack! Ni är snälla... :)

november 23, 2006 8:13 em  

Skicka en kommentar

<< Home