lördag, november 18, 2006

Korta reflektioner

Det är jobbigt att förbereda sig för anställningstester. Det är så många olika moment man ska behärska. Hoppas det går bra. Jag är nervös.

Jag har sökt jobb på många olika ställen nu. Får se vart jag hamnar till slut. Fick jag välja, skulle jag kunna jobba gratis ett halvår för att komma in på "den" stationen.

Jag har bland annat sökt i Norge. Undrar hur det kan komma att låta på den intervjun?

Och sist men inte minst.

Magväskor är verkligen en sån grov töntstämpel så det finns ju inte.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hmm, undrar hur jag kommer vara på första intervjun? Ojoj, nervvrak. Men det går nog bra, nån station hittar du! Och ja, magväskor. Usch. Men vad vore den äkta turisten utan shorts, öppna sandaler med strumpor och magväskan som pricken över ä:et? :P

november 18, 2006 11:07 em  

Skicka en kommentar

<< Home