lördag, november 04, 2006

Update

Jag har ju inte skrivit på länge. Det beror på att det har varit så mycket med allt annat, att jag inte haft varken ork eller inspiration. Det har varit mycket med jobbsökande och anställningstster att oroa sig för. And so on.

Jag har även trillat in i en period då jag har väldigt svårt för att engagera mig i nånting över huvudtaget. Än är den inte slut, men jag ska anstränga mig för att det ska kännas bättre.

Så nu ska jag försöka skriva lite tätare i alla fall. Får se hur det går.

Men ifall nån undrar, så mår jag okej.

Idag är det den fjärde november. Och jag har fortfarande 10 fingrar och 10 tår.

Det ni.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Trevligt att ha dig tillbaka - med tio tår & fingrar och allt!

november 05, 2006 1:41 em  
Anonymous Anonym said...

Yey, jag som trodde du hade gett upp. Så skönt att ha dig tillbaka.

november 05, 2006 8:42 em  
Blogger Maria said...

det är trevligt när man får se dig igen :)

november 06, 2006 8:56 fm  

Skicka en kommentar

<< Home