måndag, oktober 02, 2006

Ska det vara så jävla svårt?!

Är det nåt jag är allergisk mot. Så är det särskrivningar. Jag har verkligen problem med folk som ständigt gör det. Nån gång ibland är väl okej. Det händer ju alla. Men inte fan på sånt material som man ska skicka ut till flera stycken. Då är det inte okej. Nu har vi en lärare som tycks lida av detta problem. Är det en sjukdom? Eller är han bara trög? Hur som helst så har han ett ny bonat golv.
Sen i fredags fick jag ett utskick av hyresvärden. En inbjudan till "Hyresgästens dag". Detta är alltså nåt som gått ut till en hel bunt med hushåll och människor. Där står det bland annat att det är dans underhållning, och ponny ridning. Suck. När ska detta ta slut.

Yesterday.

10 Comments:

Anonymous Anonym said...

styckad kalv lever

oktober 02, 2006 4:34 em  
Blogger Andreas said...

haha, ja du ser...

oktober 02, 2006 5:38 em  
Blogger Smiley said...

Kommer du rida en ponny?
Eller dansunderhålla dig?
=D

oktober 02, 2006 5:59 em  
Anonymous Anonym said...

Men bur många av SRV's lärare är utbildade lärare? Och kan svenska språket? Sånt filosoferade jag över när jag gick...

oktober 02, 2006 6:49 em  
Blogger Andreas said...

smiley: nej det blir nog ingen ponny, men lite dans underhållning kanske jag unnar mig ;)

anna: nej det är troligtvis inte så många. men detta tillhör ju nästa allmänbildning...

oktober 02, 2006 8:55 em  
Anonymous Anonym said...

jag som litade på att det var du som skulle stå för dansen?

oktober 02, 2006 10:29 em  
Blogger Andreas said...

med ketchupflarran då eller?

oktober 02, 2006 10:33 em  
Anonymous Anonym said...

och, ej att förglömma, hårtorken. får inte göra carola besviken!

oktober 02, 2006 11:30 em  
Blogger Andreas said...

I won´t...

oktober 02, 2006 11:39 em  
Anonymous Anonym said...

Det är ju jätte roligt med särskrivningar- haha nää jag bara skojjade! det är faktiskt jätte irriterande med sådana ;P haahahaha

oktober 03, 2006 12:55 em  

Skicka en kommentar

<< Home