torsdag, september 28, 2006

Självständighetshelgen

Jag har väldigt svårt för att vara ensam. Måste alltid ha nån runt mig. Det måste alltid hända nåt. And now. Jag blir lämnad ensam från lunch på fredag till söndag kväll. Helt själv. I Ryd. Vad ska jag ta mig till? Jag kommer garanterat att klättra på väggarna. Och fan vad jag längtar tills jag hör nyckeln i låset på söndag kväll. Då blir jag mig själv igen. Jag är inte skapad för att vara ensam. När jag tänker efter så har jag nästan alltid nån hos mig. Varför har jag så svårt för att vara själv? Är jag inte en independent woman?

Det trodde jag.

I guess not.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Sådär är jag också, tycker inte om att vara ensam.. Be strong!

september 28, 2006 5:27 em  
Anonymous Anonym said...

Jag är nästan motsatsen, jag trivs att avra ensam haha, jag kan gärna koppla av själv och tänka lite och så. Jag klarar inte att alltid ha någon med mig vad jag än gör, tyvärr haha...

Må BRA

september 28, 2006 7:56 em  
Blogger Smiley said...

Tror att jag är den värsta varianten: trivs verkligen att vara ensam, men får inte vara det
=(
Bloggvärlden är perfekt dock: man får vara ensam om man vill, bara läsa och vara tyst. Vill man ha ett sällskap, kommenterar man =)

september 29, 2006 8:08 fm  
Blogger Smiley said...

Och "en independent woman"? Tror inde det, Flipper =D

september 29, 2006 8:09 fm  

Skicka en kommentar

<< Home