fredag, september 22, 2006

Hon ser så fridfull ut när hon sover

Nu ligger hon här bredvid i sängen. Hon sover. Ger knappt några ljud ifrån sig. Ser så fridfull ut. Hon är vacker. Det vackraste jag vet. Det är därför jag inte ligger bredvid henne. För jag vill se henne så mycket som möjligt när jag har chansen. Om jag ligger där bredvid och sover missar jag ju att ta in en massa detaljer. Sova kan jag göra en annan natt. Inte inatt. Det är svårt för mig att begripa hur mycket denna enda människa betyder för mig. Det är obegripligt. Obegripligt stort. Det är för mig väldigt svårt att förstå att man kan förälska sig så djupt i en annan människa. Fast när det känns så här bra ska man inte klaga. Det finns dock en sak som smärtar mig. Det är att jag inte får spendera varje natt tillsammans med henne. Vem vet, då kanske jag till och med skulle sova nu.

Kanske.

Tror inte det.

Hoppas inte det.

Shayne Ward - No Promises

3 Comments:

Blogger Smiley said...

Det är sjukt Flipper! Att sitta och stirra på någon som sover. Skitsjukt!

Och vill du inte sova nu, så hade ni ingen sex, hehe. För att man blir ganska somnig efter sex =D

The point is: sluta fantisera, skriv en lååååååååång sms istället =)

september 23, 2006 11:18 fm  
Anonymous Anonym said...

Jag fattar vad du menar :) Ibland vill man abra sitta och titta resten av livet haha.

Må BRA

september 23, 2006 11:35 fm  
Blogger Smiley said...

Vilka fakking idealister ni är grabbar *skrattar*
Jag är så avundsjuk på det =)

september 23, 2006 11:53 fm  

Skicka en kommentar

<< Home