söndag, september 17, 2006

Familjefar

Föresten. Det här med att bilda familj. Finns det nån viss ålder där det är vetenskapligt bevisat att då, då är man som mest redo för det? Jag är inte ens det minsta rädd. Borde jag vara det? Det är ju nästen ett måste för killar. Vi ska ju vara rädda för att binda oss and so on. Om man ser på andra som är betydligt äldre än mig, så är väldigt många rädda att binda sig. Vad är det som skrämmer dem? It beats me.
Jag ser fan fram emot det. En egen familj. Att leka med barnen. Att verkligen älska sin familj more then life itself. Det är stort. Finns inget större. Jag kan flyga.

Jag är inte rädd.

2 Comments:

Blogger . said...

ur den vinkeln är jag nog mera man än du isf ;)
jag tror det är rädslan att missa något, eller att inte duga.

september 17, 2006 8:23 em  
Blogger Andreas said...

jag är inte orolig för att inte duga, det jag kanske känner är att jag vill ut och resa innan, men när det är avklarat, då finns det inget direkt hinder tycker jag. förutsatt att jag har jobb och bostad och sånt jox.

september 17, 2006 10:32 em  

Skicka en kommentar

<< Home