söndag, september 17, 2006

längtar efter dig

Jag saknar närhet. Jag behöver närhet. Jag saknar ömhet. Jag behöver ömhet. När jag får träffa dig ger du mig båda. Du ger mig det utan att göra nåt speciellt. Du ger det genom att bara vara dig själv. Därför är det så otroligt jobbigt att inte få träffa dig när jag vill. För tro mig. Jag vill verkligen varje dag. Varje sekund. När jag äntligen får träffa dig, blir jag varm inombords och allt känns så lätt. Men annars är allt så mycket svårare. Jag älskar det faktum att du gör mitt liv så mycket bättre. På alla plan. Den bästa känslan som finns är att göra nåt för dig. Nåt som får dig att må bra. För din lycka är allt jag behöver. Den vill jag aldrig att du ska vara utan. Och fick jag välja skulle jag aldrig behöva vara ifrån dig. Men så är icke fallet. Jag är tvungen att vara här. Du är tvungen att vara där. Du är det sista jag tänker på innan jag somnar och det första jag föreställer mig när jag vaknar. Jag önskar att du en dag, låg bredvid mig i sängen när jag vaknade. Om det bara varade för en morgon, så skulle det ändå vara värt så mycket. Och det skulle jag leva på länge. Jag hoppas verkligen att du vet precis hur mycket du betyder för mig. Men det kanske är svårt att förstå, eftersom jag själv inte begriper.

2Face Idibia - African Queen

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du är den absolut finaste människa som finns och du betyder allt, precis allt, för mig! puss

september 17, 2006 8:08 em  
Blogger Andreas said...

om det är du, vilket jag hoppas att det är... detsamma!

september 17, 2006 10:46 em  

Skicka en kommentar

<< Home