fredag, november 03, 2006

En klok kvinna den där...

johanni säger:
duu
Andreas säger:
duu
johanni säger:
jag tycker att du är skyldig oss iaf en ruksigt sorligt avskedsblogg
Andreas säger:
har du inte läst bloggen idag?
johanni säger:
har du skrivit
Andreas säger:
bara lite...
johanni säger:
yeey
Andreas säger:
jag och bloggen tar en dag i taget.... så får vi se
johanni säger:
vad glad jag blir
Andreas säger:
men det är så många tunga rökdykningar och sånt jox nu i skolan, så jag är helt slut i skallen när jag kommer hem
Andreas säger:
så ibland orkar jag inte
johanni säger:
men skriv det då!

2 Comments:

Blogger Smiley said...

Fuck you Flipper!
Kunde du inte skriva ett par ord här, eller i ett mejl att du är OK.

november 04, 2006 8:52 em  
Blogger Andreas said...

ledsen...

november 04, 2006 11:30 em  

Skicka en kommentar

<< Home