onsdag, april 12, 2006

Är modeblogg ett måste?

Är det vad som krävs för att sälja. Eller i alla fall få några läsare.
Jag gör ett försök.
Idag hade jag på mig:
  • Tony & Guy hårwax från Kicks.
  • T-shirt med tryck från JC.
  • En grön/vit dragkedjströja med hög krage från JC.
  • Blåa jeans med slitningar från Jack & Jones.
  • Vita strumpor från JC.
  • Vita Adidasdojjor från, tro det eller ej, Adidas.

Mycke JC blev det. Ok, nu får det minsann bli ändring på besöksfronten.

En glammig modekram till er alla.

4 Comments:

Blogger Maria said...

Haha nej det måste inte vara en modeblogg. Skriv om det som intresserar dig och pinga bloggen efter varje inlägg så ska du se att du får fler och fler besökare =)
Jag ska lägga in dig i länkar nu också.

april 12, 2006 6:58 em  
Blogger Andreas said...

maria: tack så mycket, det värmer.

april 12, 2006 9:09 em  
Blogger Maria said...

Det är ju för att jag gillar bloggen! =D

april 12, 2006 11:57 em  
Blogger Andreas said...

haha, härligt!

april 13, 2006 12:01 em  

Skicka en kommentar

<< Home