onsdag, april 12, 2006

Junkie

I have an addiction.
Det drabbade mig för några år sen.
Det har gått så långt att jag kan börja längta långt innan, då jag vet att om några timmar ska mitt behov stillas.

Nu står jag på kanten. Tar jag ett kliv till faller jag ner i det djupa träsket. Går det att ta sig upp undrar jag när jag står där och tittar ner. Ja, kanske därborta. Det ser ut som att det skulle kunna gå. Tror jag i alla fall.

Jaja. Får fortsätta dagdrömma senare. Ska gå och handla.

- "En Coca-Cola tack."

4 Comments:

Blogger . said...

Detsmakar ju inte ens bra.

april 12, 2006 3:07 em  
Blogger Andreas said...

johanna: Jag är rädd för att jag har fallit för det i vilket fall.

april 12, 2006 3:11 em  
Anonymous Anonym said...

Funderat på att joina ACCM? Anonyma Cocacola missbrukare ;)

april 12, 2006 8:01 em  
Blogger Andreas said...

Det ska jag absolut tänka på!

april 12, 2006 9:14 em  

Skicka en kommentar

<< Home