onsdag, april 12, 2006

Semifinal och final

Idag klockan 20.00 börjar semifinalen i cupen. Jag får inte vara med. Laget är fullt. 12 st.
Jag har ju i och för sig aldrig varit med i laget på riktigt, utan bara hjälp till när det fattats folk.
Men det är ändå konstigt att det passar jävligt bra att spela semifinal, och om vinst även final. Men att ta sig hela vägen dit, det är lite värre. Då är det lätt att hitta på ursäkter.
Som i kvartsfinalen. Vi var 8 st. Vart höll de andra hus då? Va?!
Det är dåligt. Så jävla dåligt.
Jag är inte bitter. Inte jag inte.

Det vore dock skönt om de fick duktigt med pisk.

Men jag är absolut inte bitter.

4 Comments:

Blogger . said...

Haha, känner igen det där. Fast för oss drar det ihop sig till finalen nu den 22a, våran målis känner hellre för att fira sin pojkväns födelsedag - det blir lite körigt det här.
Har du nåt nr till den där mårten eller vad han nu hette? ;)

april 12, 2006 6:56 em  
Anonymous Anonym said...

Det är jätteroligt att läsa dina texter för du skriver på ett lättsamt och roligt sätt ;)

april 12, 2006 7:52 em  
Blogger Andreas said...

johanna: klart jag kan grejja nr. till Mårten. Men ni gör nog bättre i att ställa nåns lillesyrra i målet. Jag har nämligen hört att barn har goda reflexer ;)

madds: Vad härligt att höra att nån gillar det jag skriver, tack.

april 12, 2006 9:14 em  
Anonymous Anonym said...

Alltid ett trevligt nöje att läsa det du skriver :) Lite beroendeframkallande tror jag nog :P hhaha

april 13, 2006 7:39 em  

Skicka en kommentar

<< Home