söndag, april 09, 2006

4,5 timmar till matchstart

Uppladdningen är A & O säger man.
Ändå går jag runt här hemma i ett par slitna gröna tofflor och min gråa morgonrock.

Frukosten är dagens viktigaste mål säger man också.
Ändå så åt jag just en av de stabilaste frukostar jag kan tänka mig.
Två skivor vitt bröd. Jaktkorv. Två glas mjölk.

Men å andra sidan är det ju inte säkert att jag får spela denna match. Så det gör kanske ingenting.

Jag går från att göra det viktiga 2-2 målet i förra matchen, till att vara reserv ifall det inte blir fullt lag. Va!.
Visserligen säger dom att det endast varit fullt lag en gång denna säsong.
Så kanske får jag spela. Lär väl märka det.

Om jag får spela, då får jag i alla fall användning för all den energin som kroppen kan utvinna från de två brödskivorna.