fredag, april 07, 2006

The truck of dude

Lyckades tjata till mig sällskap från Benny, så vi har lyssnat på skön musik och ätit en middag helt enligt kostcirkeln på McDonald´s. Kebabtallriken får vi spara till ett speciellt tillfälle.

Jobbet gick jättebra fram tills jag kom hem och tog av mig kläderna och skulle duscha, då upptäckte jag att nycklarna till lastbilen låg kvar i fickan.
Fredagskvällen kändes definitivt fulländad, då jag på nytt blev tvungen att åka upp till jobbet för att lämna nycklarna.

Nu har jag slagit mig ner här hemma igen och äter mandelkaka. Den köpte jag idag på extrapris och tänkte att jag skulle ha den till påskhelgen, men att lyckas med den bedriften är nog en omöjlighet skulle jag tro.

Let it shine, show me your light
Let it shine, keep it shining into the night
Let it shine, don't hide it
It's something to see, let it shine
Let your love, let it shine on me


Agnetha Fältskog - Let It Shine