onsdag, januari 03, 2007

Rue Jean Jaurés, what´s that you say?

Jag är ärligt talat lite nervös. När man åker en vanlig charter, så sätter man sig på planet, blir flyttad till en buss, avslängd vid nåt hotell och vips, så sitter man där med en paraplydrink i näven. Men hur gör jag nu? Jag landar in the middle of nowhere, ska själv klura ut hur jag tar mig därifrån till 53 Rue de La bla bla bla. Det blir en stor dag imorn, spännande. Hoppas bara jag hittar en säng innan skymning. Annars blir det till att kvarta i nån park under en bänk.

Anyway. Wish me luck.

Bye.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ta hand om dig vännen ;D

januari 03, 2007 11:00 em  
Blogger . said...

hoppas du får en trevlig resa :) (och det är ju såna där oplanerade resor som är som roligast)

januari 05, 2007 6:08 em  
Blogger Smiley said...

Hoppas du hittade sängen =)

januari 08, 2007 8:57 fm  
Blogger Andreas said...

tackar så mycket. allt gick lysande...

januari 10, 2007 11:35 em  

Skicka en kommentar

<< Home