lördag, januari 27, 2007

Firmafest

Hade fest med jobbet igår. Så jävla nice.
Började efter passet med att åka in till Radisson SAS och deras skybar. Väl där så visade det sig att Förkväll, med Carolina Gynning i spetsen var där och körde liveintervju med nått stackars intervjuoffer. Så risken finns att jag syntes där jag stod och hängde i baren.
Sen bar det av till festlokalen. Väl där fick jag reda på att det var dukat för 280 pers. Det blev mycket mat och fri dricka. Därefter upträdde komikern, Sveriges roligaste polis, Hasse. Han var svinbra och höll ihop numret hela halvtimmen. Nu var det dags för dans och efter en trevande start så var vi snart kungar på dansgolvet allihopa.

Kvällens skämtsamma kommentarer drabbade den 30-åriga kvinna som hela kvällen försökte stöta på mig och Gustav. När vi entrade dansgolvet började hon sakta men säkert vicka åt vårt håll. Och vi vickade vidare.

Nästa höjdpunkt var när chefen körde sin robotdans, han var inte vidare vass på. Men skojar du den gick hem ändå.

Det var helt enkelt en jävligt lyckad kväll!

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag hade velat se den dansen ;)

januari 27, 2007 11:05 em  
Blogger Andreas said...

vadårå? är du väktare?

januari 28, 2007 8:05 em  
Blogger Smiley said...

Inte lätt att vara patetisk och avvisad bara för att man är äldre än man "borde" vara =/

januari 29, 2007 8:06 fm  
Blogger Lisa said...

Trevligt trevligt! Första firmafesten som brandman då? :)

januari 29, 2007 8:36 em  
Blogger Andreas said...

lisa: jepp jepp :D

februari 01, 2007 8:58 em  

Skicka en kommentar

<< Home