fredag, januari 12, 2007

Slutspurten

Jag kan knappt fatta det. Om en vecka är skolan slut. Och måndagen efter börjar jag jobba. Trodde aldrig jag skulle få ett jobb redan innan jag slutade skolan. Men jag är överlycklig över hur det löste sig. Det ska bli så underbart att börja vuxenlivet på allvar. Inget mer plugg för mig.

Life is good.

Försöker desperat hitta en låt som kan symbolisera vad jag känner. Men det går inget vidare så ni får nöja er med den här.

Gyllene Tider - [Kom Så Ska Vi] Leva Livet

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

grattis, d e långt ifrån alla som får jobb, vilken kår hamnade du på?

januari 12, 2007 6:09 em  
Blogger Andreas said...

Tack! söder om stockholm.

januari 12, 2007 6:15 em  
Blogger Smiley said...

Åker du tillbaka till Skövde imorgon?

januari 14, 2007 8:41 em  

Skicka en kommentar

<< Home