måndag, januari 22, 2007

Slutpledering

För att knyta an till föregående inlägg.
Det kan hända att jag är otroligt naiv och blåögd, som tror på att godheten och välviljan i människan ska segra. Åtminstone borde den göra det. Varför gör man något som sårar en annan människa så djupt. Det finns helt enkelt ingen ursäkt som biter på mig.

”Men jag hade druckit jättemycket”

My ass. Det finns inget mer patetiskt än att skylla på alkohol. Om det är alkoholen som gjorde att man svek en annan människa, så har man nog värre problem än att man är otrogen. Då kommer nog leverproblemen snart. Hoppas jag.

Så. Slutsnackat. End of story.

Nu drar vi till Sherwoodskogen

6 Comments:

Blogger Smiley said...

Så gjorde du slut med människan?

Den är lägre än en loppa i din hierarki, sa du.

januari 23, 2007 7:51 fm  
Blogger Smiley said...

Apropå Sherwoodskogen: män i tajts är trendiga nu, men välj inte de gröna, är du snäll =)

http://www.expressen.se/index.jsp?a=843131

januari 23, 2007 8:21 fm  
Blogger Maria said...

Smiley; Jag tror inte att det är sig själv som Flipper pratar om utan en annan person.

Sen till ditt inlägg Flipper. Ja det är dumt och fel att skylla på alkoholen! Som att det är okej att göra vad som helst när man har druckit.

januari 23, 2007 2:56 em  
Blogger Smiley said...

Maria; Najs, men jag skulle vilja höra det från Flipper :)

Sen till ditt inlägg Flipper. Svara för fan!

=D

januari 24, 2007 8:15 fm  
Blogger Andreas said...

smiley: det gäller inte mig, utan otrohet i största allmänhet och ett viss fall i synnerlighet...

puss puss

januari 24, 2007 6:45 em  
Blogger Smiley said...

OK. Du bara lät så förbannad ...

Puss tillbaka =)

januari 25, 2007 11:38 fm  

Skicka en kommentar

<< Home