onsdag, april 19, 2006

Jag är:

  • 1.80 lång.
  • 73 kg tung, eller lätt. Beror på hur man ser det.
  • Glad för det mesta.
  • Förmodligen sockerberoende.
  • Hypokondriker. Ibland.
  • Mån om andra. Vill vara i alla fall.
  • En retsticka.
  • Fattig.
  • Sällskapssjuk.
  • Orolig för andra.
  • Kär.
  • Innebandysugen.
  • Inte bortskämd. Önskar jag vore det ibland.
  • Inte duktig på religion.
  • Ganska duktig på mitt jobb.
  • Inte ett dugg intresserad av politik.
  • Envis.
  • Impulsiv.
  • Intensiv. När jag gör nåt, gör jag det helhjärtat.
  • Sjukligt fäst vid lakrits.
  • Rolig.
  • Ironisk.
  • Skadeglad.
  • Inte pratglad i telefonen.
  • En bra bit ifrån att vara alkoholist.
  • Musikaddict.
  • 08.
  • Lite småtokig.
  • Ganska street-smart.
  • Inte långsint.
  • Godhjärtat.
  • Pryltokig.
  • Snowboardåkare.
  • En av alla Kebnekaisebestigare.
  • Som alla andra.
  • En i mängden.

Allt detta och mycket mer.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

It feels like something is missing...

april 20, 2006 8:52 em  
Blogger Andreas said...

Det fattas massor. Det lovar jag.

april 21, 2006 12:29 fm  
Anonymous Anonym said...

Och världens finaste människa!

maj 10, 2006 9:15 em  

Skicka en kommentar

<< Home