tisdag, april 18, 2006

Finalspel

Och jag ska spela!!! Fy fan vad glad jag blev nu.

4 Comments:

Blogger . said...

Kirra in en kasse åt mig nu då :) Lär inte bli några i helgen för min del ändå, alla hoppar av! Våran målis kommer vara en spinkig 91a utan någon som helst erfarenhet. Tyck synd om mig :( Det här kommer bli pinsamt. Ser ut som att vi blir snuvade på guldet i år med.

april 18, 2006 10:50 em  
Blogger Maria said...

Näää ni ska vinna Johanna!
Flipper lycka till!

april 19, 2006 8:49 fm  
Blogger Andreas said...

Det räcker nog inte, blir nog tvungen att hänga in tre ;) Jag hoppas ni vinner ändå. jag har faktiskt två guld från serien sen tidigare såg jag. vi vann två år i rad, men det va kanske när jag va 12-13 nånting :)
Men ett cupguld skulle ju sitta fint ändå ;)

april 19, 2006 10:01 fm  
Anonymous Anonym said...

Lycka till ;-) Håller tummarna som vanligt!

april 19, 2006 7:33 em  

Skicka en kommentar

<< Home