tisdag, april 25, 2006

Inte helt komplett

Idag måste jag sitta inne hela dagen och skriva på en förbannad rapport till skolan. Det är inte klokt att vi håller på såhär. Fattar fan inte ett dyft. Men nu är det såhär och då finns det ju inget att göra. Så det är rätt skönt att det inte är bra väder idag.
Jag har förresten haft sen i torsdags på mig. Har vart ledig ett tag. Ännu så länge har jag skrivit 4 meningar. Det är så ointressant så jag håller på att trilla av stolen. Så fort jag får chansen så börjar jag pilla med nåt annat. Jag har inte alltid vart såhär. Undrar bara vart Självdisciplinen har tagit vägen. Den stannade kanske kvar i värmen i Sunny Beach förra sommaren. Tror fan det. Det har känts som att jag har saknat nåt. Måste vara den.

Hur länge klarar man sig utan den då?

2 Comments:

Blogger . said...

Jag var också där förra sommarn. Ska bli dit i år igen. awesome.
Om jag nånsin haft någon självdisciplin tog nog sunny den.

april 25, 2006 6:39 em  
Blogger Andreas said...

Ska du dit igen?! är du inte klok! ;)

april 25, 2006 6:51 em  

Skicka en kommentar

<< Home