torsdag, maj 25, 2006

Drick mitt blod era asgamar

Folk bara tar och tar. När ska de ge tillbaka?
Det är hemskt att det har gått så långt. Men nu är vi där. Det finns knappt nån respekt längre. Varför?
Alla vill vara bäst. Inget fel med det. Jag är den sista som skulle klaga om hela livet vore en tävling. Men när det inte räcker med att vara bäst. Det är då det blir fel. När man ska vara ballast. Tuffast. Slå hårdast. Dricka mest. Knullat flest. För utan det får man ingen respekt. Det värsta är att det kommer bara att bli värre. När ska det få ett slut. Jag tvivlar på att någon agerar förens det händer nåt som drabbar en anhörig. Och det är så typiskt Svenskt. Så förbannat jävla fegt. Alla. Precis alla. Har ett ansvar gentemot våldet och allt skit i vårt samhälle.

Så ta ert ansvar. Stå upp.

Annars är ni fan värre idioter själva.

Drick mitt blod era asgamar. Och när du ändå dricker, sätt en till kniv i ryggen på mig vettja, det är ju ändå ingen som ser...

12 Comments:

Blogger Andreas said...

ni som inte tycker som jag, kan fan dra åt helvete!

maj 25, 2006 6:08 em  
Blogger K. said...

Jag håller med Flipper här.. I det lilla sketna brukssamhället Jag bor i är det de endast som räknas, hur många du har knullat, hur mycket du klarar dricka innan du däckar. Jo mer desto coolare. Pricken över i är om du klarar av att spöa ner nån, helst en neger. Det är helt jävla sjuk och ingen vågar säga till för då kan man åka på spö. Helt jävla sjukt.

maj 25, 2006 6:20 em  
Blogger K. said...

Hörru Flipper! Kan du inte Kila in på msn.. Har en liten fråga..

maj 25, 2006 6:29 em  
Blogger Smiley said...

Som om ... : Hur många negrer finns det i Bollnäs?

Flip: du måste vara tydligare, annars kan man f*cking inte bestämma sig om man tycker som du!

maj 25, 2006 6:53 em  
Blogger Andreas said...

smiley: nej du har fel, jag behöver inte vara tydligare...

maj 25, 2006 7:00 em  
Blogger Smiley said...

Sorry, men jag vill inte kallas för en värre idiot för ingenting.

maj 25, 2006 7:06 em  
Blogger K. said...

Smiley: Jo, jag vet inte. För de för de första bor jag inte där. Det är staden, jag bor 2 mil därifrån. En jävla sketen håla, där finns det inga, men alla drar in till bollnäs. Jag brukar inte räkna dem. ;) men det är mkt. Annars tycker de att spöa ner varandra för de snackar skit om varandras tjejer.. Men jag vet inte, jag håller mig utanför det där..

Fast det du blev väl inte smartare av det där svaret?

maj 25, 2006 8:22 em  
Blogger Smiley said...

Som om ...: Visst, blev jag inte smartare, men kanske Flipper hade gjort det. Du lät i ditt förra inlägg som
en sån högfärdig neger-försvarare. Nu ser man att du är bara vanlig vardagsrasist som många andra är.

maj 25, 2006 8:33 em  
Blogger . said...

Jag tror jag håller med dig, allt för många väljer att bara se på. Drar ner persiennerna när en tjej utsätts för en våldtäkt och ropar på hjälp, tar en omväg för att slippa gå nära det där gänget som sparkar en försvarslös pojke i magen bara tittar när väskan stjäls från mannen med rolatorn. Vad hände med att hjälpa varann? Fan vad vi är rädda.

maj 26, 2006 3:49 em  
Blogger K. said...

Aaah, hum. Jag fattade inte mkt nu. Men om vi säger så här jag tycker det är förjävligt, håller med Flipper.

maj 27, 2006 10:36 fm  
Blogger Smiley said...

Hehe, som vi ser, blev "Som om" smartare av mitt svar inte heller =)

maj 28, 2006 12:38 em  
Blogger Andreas said...

Har vi rätt ut det här med att ta sitt ansvar i samhället nu?

maj 29, 2006 10:25 fm  

Skicka en kommentar

<< Home